Κυριακή, Ιουλίου 02, 2017

"Ημερολόγιο του Καύσωνα"

Όσοι θέλουν να διαβάσουν κάτι τόσο επίκαιρο, όσο ο Καύσωνας, μπορούν με ένα κλικ να βρεθούν στο ndimou.gr όπου υπάρχει ολόκληρο το βιβλίο μου "Ημερολόγιο του Καύσωνα". Είναι μικρό - 115 αραιές σελίδες. 

Αν όμως σας κουράζει να διαβάζετε  στην οθόνη, μπορείτε να αγοράσετε την τρίτη έκδοση από το κεντρικό βιβλιοπωλείο Πατάκη στην Μπενάκη 16 (δυστυχώς οι παλιότερες εκδόσεις δεν υπάρχουν στα βιβλιοπωλεία και οι υπάλληλοι, που βαριούνται να τις παραγγείλουν, λένε πως είναι εξαντλημένες). Σύμφωνα με μερικούς κριτικούς είναι το καλύτερο βιβλίο μου.

Και σε κάθε περίπτωση... είναι τζάμπα! Click

Υ. Γ.  Εγώ τα βιβλία μου τα ξεχνάω. (Είναι και πολλά, τα άτιμα!).  Μου το θύμισε ο φίλος Νώντας Τσίγκας με μία ανάρτηση στο δικό του μπλογκ, τον "Χαρτοκόπτη". ΕΔΩ